Aimy razumije trenutne interese i želje gostiju, nudi im pravo iskustvo u pravom trenutku, a hotelima jača prodaju smještaja te podiže novčanu vrijednost svakog gosta, ali i same sobe.
Aimy je sustav koji je baziran na umjetnoj inteligenciji, točnije strojnom učenju. Ona uspoređuje milijune podataka o našim gostima, okolišu, zemlji iz koje dolaze te u djeliću sekunde prepoznaje potrebe gosta s pouzdanošću većom od 90 posto. Na taj način Aimy automatski segmentira goste na individualnoj razini. U praksi to znači da kad pred vaše osoblje stane Ante koji ima 40 godina i dolazi iz Sinja, Aimy će se „prisjetiti“ koje je proizvode i usluge koristio Jure (43) iz Imotskog, Vedran (38) i Ratko (37) iz Splita te još stotine i stotine gostiju koji su slični našem Anti. Upotrebom složene matematike, Aimy će izračunati vjerojatnosti da Ante kupi neki proizvod i uslugu te mu u pravom trenutku ponuditi one za koje postoji najveća šansa za prodaju. Kad Ante završi svoj posjet, i njega će se dodati bazi gostiju, te će njegovo iskustvo dalje Aimy koristiti da se dodatno unaprijedi.
Biste li htjeli odigrati partiju tenisa na otvorenom terenu dok vani lijeva kiša kao iz kabla? Popiti pivo uz doručak ili otići na jogging nakon obilnog ručka? Naravno da ne, to zna vaš recepcionar, ali zna i Aimy. Međutim, Aimy zna i više od toga. Ilustrirajmo to primjerom – na poludnevnom izletu ste brodom i upravo se vraćate u pristanište. Aimy zna da je vrijeme ručka pa vam na WhatsApp ili SMS šalje ponudu za popust u restoranu u pristaništu s kojim je vaš hotel sklopio partnerstvo. Aimy prepoznaje takve prilike, kao i mnoge korelacije koje su ljudskom umu nedokučive, ali ih umjetna inteligencija uočava. Aimy koristi sve dodirne točke u vašem hotelu – od osobnog kontakta s recepcionarom, konobarom, pa do hotelskog TV-a, početne stranice za spajanje na Wi-Fi mrežu ili ranije spomenutog chata, tako da u svakom pogodnom trenutku pristupa gostu na optimalan način. Istodobno, Aimy izbjegava višestruko ponavljanje istog pitanja ili opetovano nuđenje iste usluge, a kad procjeni da nije situacija za to, gostu ne nudi – ništa.
Sigurno ste upoznati s tržišnom segmentacijom – dijelimo svoje klijente prema određenim karakteristikama kako bismo im ponudili prilagođen proizvod ili uslugu s većom vjerojatnosti prodaje. Možemo segmentirati goste prema nacionalnosti, duljini boravka, kategorizaciji objekta u kojoj borave, dobi i sličnim parametrima. Aimy uzima u obzir sve te karakteristike i još brojne druge, ljudskom umu nedokučive, a koje proizlaze iz prethodno prikupljenih podataka. Sve obavlja automatski i u djeliću sekunde daje ponudu prilagođenu upravo tom jednom gostu – to je automatizirana segmentacija.
Ne. Statistiku izračunavaju ljudi iz dostupnih podataka bez pretpostavki i promjena. Aimy je sposobna učiti sama na temelju podataka koji pristižu u realnom vremenu i predviđati buduće događaje. S vremenom se lako dopunjava novim uslugama i ponudama te pronalazi ljudskom umu nedokučive indikatore zahvaljujući kojima kreira najpreciznije moguće ponude za goste.
Ako Vaša organizacija prolazi proces digitalne transformacije, Aimy može biti ključan element u tom procesu. Naime, pojam digitalna transformacija odnosi se upravo na uvođenje informacijskih tehnologija u sva područja vašeg poslovanja kako biste stvorili veću vrijednost – a to je upravo ono što Aimy radi.
Umjetna inteligencija je sposobnost računala za učenje i rješavanje zadataka koje su ranije mogli obavljati samo ljudi, budući da zahtijevaju uvid i pronicljivost. Napredak u računalnoj znanosti te sve brža računala sposobna obraditi velike količine podataka rezultirali su umjetnom inteligencijom primjenjivom u svakodnevnom životu.
Možda vam korištenje umjetne inteligencije za predviđanje preferencija gostiju zvuči kao znanstvena fantastika. Ali tehnologija je već tu, i vi je svakodnevno koristite, a da toga niste niti svjesni:
- Svaki put kad pretražujete web putem Googlea i drugih tražilica;
- Kad vam Facebook, LinkedIN i druge društvene mreže prikazuju oglase relevantne za vas osobno;
- Na YouTubeu kod svake preporuke videa;
- Kad koristite sustave za prevođenje s drugih jezika…
Ukratko, Aimy radi isto to za svakog pojedinog gosta, uzimajući u obzir brojne parametre, među kojima i 10 hidrometeoroloških. Ona identificira interese i namjeru gosta koristeći sve što znamo o tisućama i tisućama prethodnih gostiju te ih usklađuje s proizvodima i uslugama koje hotel nudi.
Među ostalim, Aimy kontaktira stare goste personaliziranim ponudama putem maila. Već 2 do 3 konvertirana gosta dovoljna su da se pokrije mjesečni trošak osnovnog paketa. Na taj način punimo sobe izvan sezone što je direktan dokaz isplativosti – povećan broj noćenja.
Kroz sustav možete generirati izvještaje iz kojih je jasno vidljivo koliko puta su vaši zaposlenici dali preporuke gostima te uspoređivati zaposlenike, a možete i pratiti koliko su gosti konzumirali pojedinu preporučenu uslugu.
U sezoni, kad su sobe pune, povećavamo prihode pojačanom prodajom dodatnih usluga i proizvoda gostima u hotelu što se može vidjeti na prihodima od vanpansionske potrošnje kao i na krajnjoj računici.
Sustav je razvijen sukladno najboljoj GDPR praksi te je u potpunosti usklađen sa svim važećim nacionalnim i EU odredbama koje se odnose na privatnost i raspolaganje osobnim podacima.
Jednom riječju – ne! Aimy radi na računalu, tabletu, laptopu, mobitelu… Naša je preporuka u određenim situacijama koristiti tablet zbog praktičnosti, ali tijekom integracije sustava dogovorit ćemo s vama opciju koja vam je najpogodnija. Primjerice, Aimy može na recepciji raditi na istom računalu koje se koristi i za PMS, ali onda nećemo iskoristiti njen puni potencijal, jer se tablet samostalno pali i gasi kako se pred recepcionarom izmjenjuju gosti. Na taj način tablet podsjeća recepcionara da uputi preporuku te se time eliminira ljudski faktor, odnosno utjecaj zaboravnosti i umora, a istodobno se ne ometa obavljanje posla koji recepcionar mora odraditi na računalu.
Procedura je jako jednostavna:
1. Upišemo naziv prodajne kampanje, odaberemo proizvod i odredimo vrijeme trajanja
2. Odredimo fokus za taj proizvod u postotcima, što zapravo znači koliko će se proizvod više nuditi u odnosu na druge slične proizvode i segment gostiju za koji je namijenjen.
3. Dodamo određene uvjete u segmentaciji gostiju ukoliko želimo još detaljnije fokusirati kampanju nego bi Aimy sama učinila.
4. Pregledamo jesmo li dobro podesili fokus
5. Potvrdimo još jednom postavke fokusa
Dalje preuzima Aimy te sve radi sama. Svega nekoliko klikova štedi vrijeme na jutarnjim koordinacijama te će se odabrani proizvod češće preporučivati uvažavajući pritom želje i navike pojedinačnih gostiju. Fokus proizvoda može se promijeniti u bilo kojem trenutku, a broj proizvoda nije ograničen. Fokus nekog proizvoda možete podešavati koliko god bili udaljeni od samog hotela, a svi prodajni kanali, od osoblja do tehnologije, automatski će prihvatiti i početi primjenjivati vaše upute.
Aimy lako prati učinkovitost preporuka, a sve što vaše osoblje treba učiniti je dati palac gore ili dolje, kao na društvenim mrežama. Ako se gostu svidjela usluga koja je ponuđena, vaš zaposlenik samo treba stisnuti like, a ako gost nije bio zadovoljan ponuđenim, zaposlenik stišće dislike. Na ovaj način pratimo navike gostiju. Ovaj je proces automatiziran, ako gost pristupa digitalnim putem, primjerice kod bukiranja na webu, chata, emaila… Ako Aimy nema tehničku mogućnost automatski prepoznati gosta kao u, primjerice, restoranu, sve što osoblje treba napraviti je pitati gosta za broj sobe ili ime i prezime. Ali to se događa u manjem broju slučajeva – najčešće već znamo tko je gost zbog rezervacije.