Aimy razumije trenutne interese i želje gostiju, nudi im pravo iskustvo u pravom trenutku, a hotelima jača prodaju smještaja te podiže novčanu vrijednost svakog gosta, ali i same sobe.
Najveća vjerojatnost za konverziju je kad se gostu ponudi pravi proizvod u pravo vrijeme, a Aimy identificira interese gosta u svakom trenutku te ih nudi pravodobno tokom svih segmenata boravka – od same rezervacije smještaja i boravka u hotelu pa do odlaska gostiju kako bi osigurala sadržajno ispunjen boravak, ali i povratak zadovoljnih gostiju. Ona je poslovno rješenje, platforma za prepoznavanje gostiju, neprimjetna potpora vašim zaposlenicima i jamstvo unaprijeđene prodaje.
U svom radu koristi interne hotelske i vanjske izvore podataka, kontinuirano uči o svakom gostu i poboljšava se, a potpuno je usklađena s GDPR odredbama.
Aimy će vas sada odvesti na putovanje na kojem ćete doznati kako ona radi s vašim gostima na svakoj dodirnoj točci.
Hotel
Gost
PRIJE DOLASKA
Website
Hotel
Neka Aimy nakon rezervacije ponudi gostu dodatnu uslugu u skladu s njegovim interesima i mogućnost nadmetanja za nadogradnju sobe
Pročitaj više
Guest
Stranica zahvale s personaliziranim preporukama
Pročitaj više
Call Centar
Hotel
Agent prije javljanja zna najbitnije informacije i interese svakog gosta
Pročitaj više
Guest
Komunikacija teče u smjeru interesa gosta
Pročitaj više
Email ponude
Hotel
Povratite stare goste ponudom skrojenom samo za njih
Pročitaj više
Guest
Gost dobiva email s ponudom koja maksimizira vjerojatnost bookinga
Pročitaj više
Email dobrodošlice
Hotel
Zadivite goste primamljivom dodatnom ponudom pred sam dolazak
Pročitaj više
Guest
Nekoliko dana prije dolaska, gost se upoznaje s atraktivnom dodatnom ponudom
Pročitaj više
ZA VRIJEME BORAVKA
Recepcija
Hotel
Savršena preporuka recepcionara jednim pogledom na zaslon
Pročitaj više
Guest
Gost pravovremeno dobiva ponudu skrojenu prema njegovim željama i potrebama
Pročitaj više
Chat
Hotel
Dok je gost izvan hotela, kontaktirajte ga na WhatsApp, Viber, SMS…
Pročitaj više
Guest
Gosta poruka na mobilni uređaj podsjeća da hotel brine o njemu
Pročitaj više
Osoblje
Hotel
Aimy za osoblje pamti interese ili prehrambene navike svakog gosta
Pročitaj više
Guest
Gostu se više ne nudi usluga za koju se zna da nije zainteresiran
Pročitaj više
Hotel TV
Hotel
Personalizirana preporuka na TV ekranu rješenje je za gosta koji se ranije povukao u sobu
Pročitaj više
Guest
Umjesto uobičajenog spota o hotelu, otkriva konkretnu personaliziranu ponudu kakvu priželjkuje
Pročitaj više
Alexa
Hotel
Ponudite gostima iskustvo novih tehnologija i postignite „WOW efekt“
Pročitaj više
Guest
Gosti mogu upitati Alexu savjet ili preporuku koja odgovara njihovim interesima
Pročitaj više
Wi-Fi
Hotel
Nenametljiv kanal za dodatnu prodaju bez velikih investicija
Pročitaj više
Guest
Stranica za prijavu Wi-Fi mreže servira ponudu prilagođenu interesima i željama gosta
Pročitaj više
NAKON ODLASKA
Email zahvale
Šta trenutno imate?
Na koji način poboljšavate?
Hotel
Zašto biste OTA-u plaćali visoke naknade ako je alternativa povećati broj osobnih rezervacija putem vaše web stranice?
Nakon što vaš gost rezervira sobu, Aimy će umjesto nazad na stranicu hotela, gosta preusmjeriti na stranicu zahvale sa jednokratnim ponudama dodatnih usluga u skladu s interesima gosta kao i nadogradnju sobe.
Uz paket koji gost samostalno kreira od samog početka možete mu predstaviti i ponudu intuitivne usluge temeljene na povijesti poslovanja sa svim prethodnim gostima prilagođenu njegovim interesima i potrebama. U oba slučaja, uz pomoć Aimy ponudite gostu usluge rangirane od onih koje su mu najprivlačnije, čime dokazujete da vam je stalo do njegovih želja.
Personalizirane ponude djelovat će gostu kao da ih je on sam birao, što povećava vjerojatnost upsella. Ovo je odlična taktika koja potpomaže prodaju za kreiranje novih dodatnih sadržaja i zarade na postojećim paketima. Pogledajte primjer sadržaja stranice zahvale:
„Hvala Vam što ste odlučili boraviti s nama. Dopustite da Vaš boravak učinimo još ugodnijim te Vam u znak zahvalnosti ponudimo nekoliko iznimnih usluga kojima možete nadograditi svoj paket:
Gost će prije dolaska dobiti ponudu s opcijom za nadogradnju sobe. Aimy će odlučiti koja će se soba ponuditi za nadmetanje. Soba za nadmetanje će ostati dostupna za rezervaciju po redovnoj cijeni putem drugih prodajnih kanala.
Što je ponuda viša, veća je vjerojatnost da će gost dobiti ponudu.
Recepcionar će tijekom prijave gosta provjeriti je li ponuđena soba još slobodna. Ako je slobodna, i ako je gost stavio najvišu ponudu, rezervacija će se nadograditi za ponuđeni iznos.
U suprotnom, gostu će biti dodijeljena originalna soba i neće se naplaćivati dodatni troškovi.
Hotel
Zašto biste OTA-u plaćali visoke naknade ako je alternativa povećati broj osobnih rezervacija putem vaše web stranice?
Nakon što vaš gost rezervira sobu, Aimy će umjesto nazad na stranicu hotela, gosta preusmjeriti na stranicu zahvale sa jednokratnim ponudama dodatnih usluga u skladu s interesima gosta kao i nadogradnju sobe.
Uz paket koji gost samostalno kreira od samog početka možete mu predstaviti i ponudu intuitivne usluge temeljene na povijesti poslovanja sa svim prethodnim gostima prilagođenu njegovim interesima i potrebama. U oba slučaja, uz pomoć Aimy ponudite gostu usluge rangirane od onih koje su mu najprivlačnije, čime dokazujete da vam je stalo do njegovih želja.
Personalizirane ponude djelovat će gostu kao da ih je on sam birao, što povećava vjerojatnost upsella. Ovo je odlična taktika koja potpomaže prodaju za kreiranje novih dodatnih sadržaja i zarade na postojećim paketima. Pogledajte primjer sadržaja stranice zahvale:
„Hvala Vam što ste odlučili boraviti s nama. Dopustite da Vaš boravak učinimo još ugodnijim te Vam u znak zahvalnosti ponudimo nekoliko iznimnih usluga kojima možete nadograditi svoj paket:
Gost će prije dolaska dobiti ponudu s opcijom za nadogradnju sobe. Aimy će odlučiti koja će se soba ponuditi za nadmetanje. Soba za nadmetanje će ostati dostupna za rezervaciju po redovnoj cijeni putem drugih prodajnih kanala.
Što je ponuda viša, veća je vjerojatnost da će gost dobiti ponudu.
Recepcionar će tijekom prijave gosta provjeriti je li ponuđena soba još slobodna. Ako je slobodna, i ako je gost stavio najvišu ponudu, rezervacija će se nadograditi za ponuđeni iznos.
U suprotnom, gostu će biti dodijeljena originalna soba i neće se naplaćivati dodatni troškovi.