Aimy

ONA JE

Aimy je pametni sustav za hotele koji prepoznaje želje i interese svakog gosta. Obuhvaća cjelovito putovanje svakog pojedinca od rezervacije, boravka u hotelu do odlaska - te kroz sve kanale daje osoblju pravovremene upute kad i što ponuditi gostu.

ZAŠTO AIMY?

Aimy stvara sretnije, zadovoljnije i redove goste

Gosti žele boravak prilagođen osobnim interesima i željama, a Aimy omogućava upravo to; privucite ih natrag te ponudite usluge i iskustvo po mjeri svakog pojedinca.

Aimy povećava ukupnu vrijednost gosta i dobit kroz dodatnu prodaju

Vanpansionska potrošnja znači veći prihod hotela, bez izgradnje dodatnih soba i širenja kapaciteta.

Aimy obuhvaća cijelo putovanje gosta od rezervacije, boravka u hotelu do odlaska

U pravom trenutku ponudite više od smještaja, unaprijedite svoj hotel iz lokacije za spavanje u lokaciju za uživanje.

Aimy znatno pomaže u edukaciji osoblja i ubrzava pandemijski oporavak

Uvijek prava preporuka za vašeg gosta, bez obzira na razinu iskustva i stupanj obrazovanja osoblja na koje se oslanjate.

Nezaboravan boravak za vaše goste uz strmoglavi rast profitabilnosti za vaše poslovanje!

Kako radi AiMY?

ZNAMO TKO je naš gost

Jednim pogledom na zaslon do najbitnije informacije o gostu

ZNAMO ŠTO ćemo gostu ponuditi

Aimy bira samo proizvode koji su najpogodniji za pojedinog gosta

ZNAMO KAD ćemo ponuditi uslugu

Usluga se nudi u pravom trenutku i ne opterećuje se gosta suvišnim ponudama

ZNAMO GDJE i KAKO ćemo ponuditi

Ponude komunicira kroz sve  kanale neovisno o trenutnoj lokaciji gosta

putovanje gosta

Aimy obuhvaća cijelo putovanje gosta, te kroz razne uređaje i dodirne točke iskorištava prilike za dodatnu prodaju.

Prije dolaska
Prije dolaska
Web stranica hotela

Nakon rezervacije ponudite gostu posebnu ponudu skrojenu prema njegovim interesima

Prije dolaska
Email ponude i dobrodošlice

Poželite gostu dobrodošlicu nakon rezervacije ili pošaljite starom gostu ponudu  nadopunjenu stavkama temeljenim na njegovim osobnim interesima i željama prije rezervacije.

Prije dolaska
Pozivni centar

Zadržite prirodnu komunikaciju s gostom. Ohrabrite svoga agenta i omogućite mu spontanu komunikaciju u smjeru interesa svakog pojedinačnog gosta.

Za vrijeme boravka
Za vrijeme boravka
Na recepciji

Aimy se automatski aktivira, a recepcionar iz jednog pogleda zna što ponuditi gostu.

Za vrijeme boravka
Kroz osoblje

U restoranu znamo omiljeno jelo gosta, u baru znamo omiljeno piće!

Za vrijeme boravka
Kroz chat

Putem SMS ili WhatsApp poruka iznenadite svog gosta korisnim preporukama.

Za vrijeme boravka
Kroz Wi-Fi

Obavijestite gosta o akciji u wellness centru dok se spaja na besplatnu mrežu hotela.

Za vrijeme boravka
Kroz hotelski TV

Gost je imao naporan radni dan? Prikažite na televiziji hotela da je u baru akcija na njegovo najdraže pivo.

Za vrijeme boravka
Kroz digitalnog osobnog asistenta

Ostavite na gosta wow efekt i pokažite da ste hotel budućnosti o kojem će gosti pričati svojim prijateljima!

Za vrijeme boravka
Video zid

Tijekom interakcije na recepciji, video zid prikazuje personaliziranu ponudu dodatnih usluga.

Nakon odlaska
Nakon odlaska
Email zahvale

Pošaljite gostu mail zahvale i ponudite mu paket skrojen za njega već za iduću sezonu.

ŠTO DONOSI AIMY

Aimy je pametni sustav za hotele koji poznaje želje i interese svakog gosta. Obuhvaća cjelovito putovanje svakog pojedinca od rezervacije, boravka u hotelu do odlaska - te kroz razne uređaje daje osoblju pravovremene upute kad i što ponuditi gostu.

Za osoblje

  • Informacije o željama i interesima svakoga gosta pojedinačno kako bi pružili još kvalitetniju uslugu – samo jednim pogledom na zaslon uređaja
  • Usklađene ponude cijelog osoblja – bez dodatne edukacije i bez utjecaja umora
  • Pravovremena i prirodna komunikacija s gostima bez improvizacije

Za goste

  • Samo preporuke koje ih interesiraju, bez ometanja privatnosti i suvišnih pitanja
  • Zadovoljstvo i nadmašena očekivanja
  • Poboljšano iskustvo i želja za povratkom

Za poslovanje

  • Veći broj gostiju koji se vraćaju te popunjeni kapaciteti
  • Povećanje vrijednosti gosta i dobiti
  • Unaprjeđenje produktivnosti vlastitih zaposlenika
  • Analitika, statistika i izvještaji
  • Proširena baza podataka sa osobnim interesima svakog gosta uključujući prethodne boravke i potrošačke navike
  • Centralizirano upravljanje prodajnim kampanjama
Tko smo mi

Brainstorm

Pioniri smo Hrvatske digitalne transformacije u hotelijerstvu te smo stručnjaci u razvoju softverskih rješenja za unaprjeđenje brojnih aspekata tržišta i proizvoda, koja su na tragu budućnosti uspješnog i efikasnog poslovanja. Našu ekspertizu i rad su prepoznali neki od najjačih hotelskih lanaca što podupire i činjenica da se naša tehnička rješenja primjenjuju u čak 60 hotela.

Pročitaj više

Više o Aimy

Cookie policy

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke Prihvaćam neophodno Prihvaćam odabrano