Pomoću sustava automatizirane segmentacije AIMY već unaprijed zna interese i preferencije gosta te koje ponude iz našeg portfelja imaju najveću šansu da ih gost prihvati. Pravovremenost ponude je jedan od najbitnijih faktora za konverziju, jer naša želja za nekim proizvodom se drastično mijenja u određenom periodu dana. Vjerojatno ne želite da vam netko ponudi pivo u rano jutro, partiju tenisa dok vani pljušti kiša ili trening s osobnim trenerom nakon obilne večere. I savršeno skrojena ponuda je neprikladna ukoliko je ponudimo u pogrešno vrijeme. AIMY odabire optimalan trenutak i kanal za najizgledniju konverziju.
Nova istraživanja temeljena na podacima društvenih mreža pokazala su da vrijeme ponude istog proizvoda ima značajan utjecaj na konverziju. Takvi trendovi vrijede i za upsell je ljudi dokazano reagiraju drugačije na istu ponudu u različitim periodima dana. Opća pretpostavka je da je u prosjeku najveća šansa za konverziju oko 13h, no međutim nisu svi ljudi, a niti proizvodi isti. Ako putujemo u slobodno vrijeme (leisure travel) 13h je i dalje optimalno vrijeme, no kad su u pitanju poslovni gosti situacija je upravo suprotna. Za poslovne goste 13h smatra se najgorim vremenom, dok je ono optimalno u 10 sati ujutro.