Pri ugradnji Aimy sustava popisuju se sve usluge koje hotel planira nuditi. Svi proizvodi kategoriziraju se ovisno o svom opisu, primjerice svi restorani idu u istoimenu kategoriju. U konačnici, nastaje pregledan i uredan katalog usluga i proizvoda koji se može pokazati gostu ili koristiti kao alat za edukaciju osoblja.
Osoblje će dobiti uvid u osobne preferencije i trenutne interese svakog gosta, što će im dopustiti bolje pružanje prilagođenih usluga. Osim toga, osoblje će uvijek imati pri ruci dostupan izvor informacija kad im gosti postave pitanje, npr. o lokalnim običajima i sličnome.
U katalog je moguće unijeti neograničen broj aktivnosti, usluga i događanja, uz mogućnost integracije sa sustavima trećih strana (partneri, restorani, trgovine, muzeji…). Svaki proizvod moguće je i ilustrirati fotografijama, a moguće je i naznačiti razdoblja dostupnosti – radno vrijeme ili datume za usluge koje postoje samo sezonski.