Značajke

Izvještaji

Pratite efikasnost Aimy sustava kroz reakcije gostiju na preporuke kao i efikasnost vaših zaposlenika pomoću izvještaja i dashboarda.

Osoblje pri korištenju sustava reakciju gosta na ponudu bilježi pritiskom na jednu od dvije ponuđene opcije – Like i Dislike, kao na društvenim mrežama. Reakcija gostiju uvrštava se u izvještaje iz kojih redovno vidimo koje usluge su atraktivne te tako možemo pravovremeno djelovati ako primijetimo da nešto ne funkcionira. Izvještaj se može generirati i offline za situacije u kojima osoblju nije dostupan uređaj, iako je naša preporuka da se koristi živa, digitalna verzija. Kroz sustav možete pratiti broj preporuka i njihov uspjeh kod gostiju, kao i angažman zaposlenika.

aimy features

Povratak na značajke

Više o Aimy

Cookie policy

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke Prihvaćam neophodno Prihvaćam odabrano