U životu hotela uvijek se dogodi da neki proizvod treba dodatno pogurati. Možda je na zalihama prevelika količina vina, možda se spa usluge iz nekog razloga u posljednje vrijeme ne traže toliko ili je na večerašnjoj tematskoj večeri ostalo neprodanih stolova. Aimy daje mogućnost manualnog povećanja prodaje takvih proizvoda.
Moguće je ručno odabrati proizvod (ili grupu proizvoda), profil gostiju kojima ga nudimo i na taj način povećati prodajni fokus. Ovisno o stanju zaliha ili potražnje, sami odlučite koliko agresivno prodavati taj proizvod i smanjiti prodaju ostalih.Sve to događa se bez koordinacije i edukacije s osobljem. Aimy automatski favorizira proizvod na koji je stavljen fokus, a u lancima hotela moguće je manipulirati fokusom za svaki proizvod u svakom hotelu neovisno. S druge strane, Aimy zna da proizvod u fokusu ne nudi gostu koji ga sigurno ne želi. Fokusom preslažemo prioritet ponuda iz portfelja, ali ne pokušavamo prodati kulen vegetarijancima, jer Aimy zna da to neće ići. Funkcionira više u smislu da gostu koji voli cabernet sauvignon ponudi merlot karakteristika sličnih njegovoj omiljenoj sorti.
Kako se povećava fokus na određeni proizvod?
Procedura je jako jednostavna:
1. Upišemo naziv prodajne kampanje, odaberemo proizvod i odredimo vrijeme trajanja
2. Odredimo fokus za taj proizvod u postotcima, što zapravo znači koliko će se proizvod više nuditi u odnosu na druge slične proizvode i segment gostiju za koji je namijenjen.
3. Dodamo određene uvjete u segmentaciji gostiju ukoliko želimo još detaljnije fokusirati kampanju nego bi Aimy sama učinila.
4. Pregledamo jesmo li dobro podesili fokus
5. Potvrdimo još jednom postavke fokusa
Dalje preuzima Aimy te sve radi sama. Svega nekoliko klikova štedi vrijeme na jutarnjim koordinacijama te će se odabrani proizvod češće preporučivati uvažavajući pritom želje i navike pojedinačnih gostiju. Fokus proizvoda može se promijeniti u bilo kojem trenutku, a broj proizvoda nije ograničen. Fokus nekog proizvoda možete podešavati koliko god bili udaljeni od samog hotela, a svi prodajni kanali, od osoblja do tehnologije, automatski će prihvatiti i početi primjenjivati vaše upute.