Značajke

Automatizirana segmentacija

Sustav uči i unaprjeđuje sam sebe prateći odluke gosta i trendove na tržištu te upoznaje interese, želje i navike gostiju.

AIMY podiže segmentaciju na nevjerojatnu razinu. Zahvaljujući strojnom učenju poznajemo gosta kao da nam je najbliži prijatelj. Personalizirani profil svakog gosta kreira se ukrštavanjem više od 150 parametara svih dosadašnjih gostiju vaših hotela te se izračunava vjerojatnost konverzije za svaki proizvod iz portfelja. Potrošačke navike svih prethodnih gostiju, BDP, dob, zemlja ih koje dolazi, tržišni trendovi samo su neki od čimbenika koji omogućuju izračun preferencija kako starih, tako i novih gostiju, s 90-postotnom vjerojatnošću.

Aimy pronalazi veze između podataka koje su ljudskom umu nedokučive i u trenutku predstavlja svoj zaključak vašem osoblju na zaslonu.

Povratak na značajke

Više o Aimy

Cookie policy

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke Prihvaćam neophodno Prihvaćam odabrano